FAQ

Portal nədir ?

Alınmış mallara görə ödənilmiş ƏDV-nin qaytarılması üçün istehlakçıların müraciətinin qeydiyyata alındığı informasiya sistemidir.

Satıcı kimdir ?

Azərbaycan Respublikası ərazisində pərakəndə ticarət və ya ictimai iaşə fəaliyyəti göstərən ƏDV ödəyicisidir.

İstehlakçı kimdir ?

Satıcıdan malı alan fiziki şəxsdir.

Portalda qeydiyyatın aparılması necə baş verir ?

Şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədin 'FİN' kodunu və mobil nömrənizi, doğum tarixinizi, həmçinin nömrənizə göndərilmiş olan birdəfəlik şifrəni daxil etdikdən sonra şifrə təyin etməklə elektron kabinetinizi yarada bilərsiniz. Portaldan yalnız 16 yaşı tamam olmuş şəxslər qeydiyyatdan keçə bilər

Giriş etmək üçün hansı məlumatları daxil etməliyəm ?

Portala giriş etmək üçün şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədin 'FİN' kodunu və ya qeydiyyatdan keçərkən istifadə etdiyiniz mobil nömrəni, həmçinin qeydiyyat zamanı yaratdığınız şifrəni daxil etməlisiniz.

Giriş şifrəsini unutmuşam, şifrəni necə bərpa edə bilərəm ?

"Şifrənin bərpası" imkanı vasitəsilə şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədin 'FİN' kodunu və qeydiyyatdan keçərkən istifadə etdiyiniz mobil nömrəni daxil edib, mobil nömrənizə göndəriləcək olan birdəfəlik şifrəni daxil etməklə yeni şifrə təyin edə bilərsiniz.

ƏDV məbləğini geri qaytarmaq üçün nə etməliyəm ?

Portala giriş etdikdən sonra çekin fiskal ID-sini qeyd edib, axtarış etməlisiniz.

QR kod vasitəsilə ƏDV geri qaytarmaq mümkündür ?

Bəli, BirBank mobil tətbiqi vasitəsilə çekin üzərində əks olunan 'QR kodu' oxutmaqla, açılan pəncərədə ƏDV-nin geri qaytarılmasını təsdiq etmək kifayətdir. Bu zaman ƏDV-nin qaytarılması ilə bağlı sorğu BirBank mobil nömrəsi ilə "edvgerial.az" portalında bu nömrə ilə qeydiyyatı mövcud olan şəxsin elektron kabinetinə ötürüləcəkdir.

BirBank mobil tətbiqi nədir ?

BirBank mobil tətbiqi "Kapital Bank"-a məxsus istənilən bankın müştərisi üçün nəzərdə tutulmuş mobil bankçılıq xidmətidir.

BirBank mobil tətbiqi haradan yükləyə bilərəm ?

BirBank mobil tətbiqini android əməliyyat sistemli mobil cihazlardan "Play Store", iOS əməliyyat sistemli mobil cihazlardan isə "Apple Store"-dan yükləyə bilərsiniz.

Kapital Bank müştərisi deyiləm, mən BirBank mobil tətbiqindən istifadə edə bilərəm ?

Bəli, "Kapital Bank müştərisi deyilsiniz?" bölməsinə daxil olmaqla, mobil nömrə ilə qeydiyyatdan keçə bilərsiniz.

Fiskal ID nədir ?

Malın sürətli məlumat kodu olaraq xüsusi qurğular vasitəsilə oxuna bilən QR kod və ya çek üzərində nəzarət mexanizmi qurğusu tərəfindən formalaşdırılan 12-lik say sistemi üzrə simvollardan ibarət unikal identifikator, yeni çek formalarının üzərində çap olunması zəruri olan məlumatlardır.

Çek sistemə daxil edildikdən sonra nə baş verir ?

Nəzarət-kassa aparatı çeki barədə məlumatların Dövlət Vergi Xidmətinin məlumat bazasındakı məlumatlarla uyğunluğu yoxlanılaraq istehlakçı məlumatlandırılır və çekin təsdiqlənməsi dərhal elektron kabinetində əks olunur.

Malların dəyəri hansı şəkildə ödənilə bilər ?

Ödənişin aparılma formasında məhdudiyyət nəzərdə tutulmur, ödəniş alıcının istəyinə uyğun olaraq nağd və ya nağdsız formada ola bilər.

Geri qaytarılmalı olan ƏDV məbləği necə hesablanır ?

Pərakəndə ticarət və ya ictimai iaşə fəaliyyəti göstərən şəxslərdən alınmış mallara (neft və qaz məhsulları istisna olmaqla) görə ödənilmiş ƏDV-nin qaytarılmalı olan hissəsi nağdsız ödənişlər üzrə 15%, nağd ödənişlər üzrə isə 10% həcmində müəyyən edilmişdir.

ƏDV-yə cəlb olunan hansı mallara görə ödənilmiş ƏDV qaytarılmır ?

Neft və qaz məhsullarına görə ödənilən ƏDV qaytarılmır.

Çek üzrə "gözləmə" statusu nədir ?

Çekin yaranma tarixindən 30 təqvim günü keçmədiyi halda, çekin fiskal ID-si portalda daxil edilərkən ƏDV-nin qaytarılmasına dair sorğu “gözləmə” status ilə “Tarixçə” bölməsində saxlanılır.

Çek üzrə "qaytarılan" statusu nədir ?

Çekin yaranma tarixindən 30 təqvim günü artıq keçibsə, çekin fiskal ID-si portalda daxil edilərkən ƏDV məbləği dərhal istehlakçının virtual hesabına köçürülür , “qaytarılan” statusu ilə “Tarixçə” bölməsində saxlanılır.

Çek üzrə "ləğv olunan" statusu nədir ?

Çekin yaranma tarixindən 30 təqvim günü keçdikdən sonra çekin statusu vahid məlumat bazası ilə avtomatik olmaqla təkrar yoxlanlır. Çek qüvvədə olmadıqda, “ləğv olunan” statusu ilə “Tarixçə” bölməsində saxlanılır.

Portalda çekimin statusu “ləğv olunan” kimi əks olunub. Bunun səbəbini necə öyrənə bilərəm ?

Qaydaya əsasın çekin ləğv olunması üzrə qərar operator tərəfindən müvəkkil banka ötürülür.  Qanunvericiliklə bağlı suallar üçün Dövlət Vergi Xidmətinə müraciət etməyiniz xahiş olunur.

Çeki neçə gün ərzində portala daxil edə bilərəm ?

Çek yarandığı tarixindən sonrakı gündən başlayaraq 90 gün ərzində ƏDV məbləğinin geri qaytarılması məqsədilə portala əlavə edilməlidir.

"Çek tapılmadı" xətası hansı hallarda əks olunur ?

Çekin fiskal ID məlumatları yanlış olduğu təqdirdə və ya çekin məlumatları vahid məlumat bazasına hələ yüklənmədiyi halda, müvafiq xəta mətni əks olunur. Qeyd: Nəzarət-kassa aparatlarının istismarı qaydasına əsasən internet şəbəkəsinin olmadığı şəraitdə 7 gün ərzində NKA vasitəsilə aparılan əməliyyatlar barədə məlumatlar nəzarət mexanizmi qurğusunda saxlanılır, başqa sözlə, çekin tapılmaması səbəblərindən biri bu məqam olar bilər.

"Bu çek üzrə alınan mallara görə ƏDV ödənilməyib" xətası hansı hallarda əks olunur ?

“Vergi Məcəlləsi”nə əsasən alınan mallar ƏDV məbləği hesablanmayan və ya ƏDV-dən azad olan məhsullar olduqda müvafiq xəta mətni əks olunur.

"Bu çek üzrə qaytarılmalı ƏDV 0.01 AZN-dən azdır və ya malların dəyəri bonus və kupon ilə ödənilib və ya ödənişin növü avansdır" xətası hansı hallarda əks olunur ?

Çek üzrə qaytarılmalı ƏDV məbləği 0.01 AZN-dən aşağı olduqda və ya malların dəyəri bonus, hədiyyə kartları, hədiyyə kuponları və s. ilə ödənildikdə və ya ödənişin tipi avans olduqda müvafiq xəta mətni əks olunur.

"Satıcı ƏDV ödəyicisi deyil" xətası hansı hallarda əks olunur ?

“Vergi Məcəlləsi”nə əsasən ƏDV ödəyicisi olmayan satıcılar tərəfindən satılan mallar və göstərilən xidmətlərə ƏDV hesablanmadığı üçün ƏDV-nin qaytarılması nəzərdə tutulmur.

Çek məlumatlarını portala daxil etdim, lakin nəticə barədə məlumat əks olunmur. Bu halda nə etməliyəm ?

Çekin fiskal ID-nin düzgün daxil olunmasını və ya həqiqiliyini "e-kassa.gov.az" internet səhifəsi üzərindən "Çeki yoxla" bölməsi vasitəsilə yoxlaya bilərsiniz. Çekin tapılmaması səbəblərindən biri də nəzarət qurğusunun internetə çıxışı olmadıqda yığılmış məlumatları 7 gün ərzində özündə saxlamasıdır. Bu halda çekin yaranma tarixindən 7 gün sonra ƏDV geri qaytarmaq məqsədilə çekin fiskal ID-sini təkrar portala daxil etməyiniz xahiş olunur.

Çekin yaranma tarixindən 7 gün keçib,lakin portala əlavə olunan zaman çek tapılmadı qeyd olunur. Bu halda nə etməliyəm?

Çek yarandığı andan 7 gün ərzində tapılmadığı halda Dövlət Vergi Xidmətinə müraciət etməyiniz xahiş olunur.

Çek məlumatlarını portala daxil etdim, lakin portalda çek üzrə müraciətin (və ya ƏDV məbləğinin) artıq qeyd olunduğu bildirilir. Bu halda nə etməliyəm ?

Bu hal ilə bağlı "Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidmətinə" müraciət etməyiniz xahiş olunur.

Geri qaytarılmış ƏDV məbləğini necə istifadə edə bilərəm ?

Elektron kabinetdə toplanmış ƏDV məbləğini ölkədaxili bankların emissiya etdiyi ödəniş kartlarına köçürə və ya müxtəlif ödənişlər (mobil, kommunal, internet, TV və s.) etməklə istifadə edə bilərsiniz.

Çek sistemə daxil edildikdə təsdiqlənməmə baş verə bilərmi və bu hal hansı səbəbdən yarana bilər ?

Belə hal baş verə bilər, səbəbləri isə müxtəlif ola bilər. Məsələn, nəzarət qurğusunun müvəqqəti olaraq internetə çıxışı olmadığından məlumat sistemə ötürülməmiş ola bilər, çekin məlumatları daxil olunarkən alıcı tərəfindən səhvə yol verilə bilər, çekin məlumatları alıcının özü və ya digər şəxs tərəfindən sistemə artıq daxil edilmiş ola bilər, sistemdə texniki nasazlıqlar mövcud ola bilər və s.

Nəzarət mexanizmi qurğusu nədir və nə üçün nəzərdə tutulub ?

Malların təqdim edilməsi və xidmətlərin göstərilməsi zamanı aparılan hesablaşmalar barədə məlumatların Dövlət Vergi Xidmətinin informasiya sistemləri bazasına ötürülməsini, həmçinin e-kassa və istifadəçinin autentifikasiyasını təmin edən qurğudur.

Nəzarət qurğusunun internetə çıxışı olmadıqda yığılmış məlumatın hansı müddətdən sonra sistemə daxil edilməsi mümkün olmur ki, bu da öz növbəsində sistemdə çekin müəyyən olunmamasına səbəb olur ?

Nəzarət qurğusu 7 gün ərzində məlumatı özündə saxlaya bilər.

Nəzarət-kassa aparatı çeki ilə yanaşı POS-terminaldan çıxarış hansı hallarda verilməlidir ?

Malların dəyəri nağdsız qaydada nəzarət-kassa aparatı ilə inteqrasiya olunmayan POS-terminal vasitəsilə ödənildikdə çeklə yanaşı çıxarış verilir.

Alıcı malı qaytardıqda ƏDV məbləğinin qaytarılması necə olacaq ?

Çek üzrə ƏDV hələ qaytarılmadıqda çek üzrə ödənilmiş tam məbləğ, ƏDV qaytarıldıqda halda isə qaytarılmış ƏDV məbləğini çıxmaqla formalaşan məbləğ qaytarılır.

Alıcı aldığı malı digər mala dəyişdirdikdə ƏDV məbləğinin qaytarılması necə olacaq ?

Mal daha ucuz qiymətli mala dəyişdikdə, qaytarılmalı məbləğdən ilkin alınmış mal ilə dəyişdirilmiş mal arasında qiymət fərqinə mütənasib olaraq geri qaytarılmış ƏDV məbləğini çıxmaqla vəsait qaytarılmalıdır. Mal daha yüksək qiymətli mal ilə dəyişdirildikdə, ilkin alınmış mal ilə dəyişdirilmiş mal arasında olan qiymət fərqi üzrə ƏDV məbləği geri qaytarılır.

loading animation